مصاحبه آرشیو خبر ها
کلودیو مارکیزیو : بانوی پیر دلتنگ جام باشگاه های اروپا است

کلودیو مارکیزیو : بانوی پیر دلتنگ جام باشگاه های اروپا است

کلودیو مارکیزیو ، هافبک 28 ساله یوونتوس که از تیم های پایه یووه رشد کرد و به تیم اصلی رسید اعتقاد دارد که هم تیمی هایش برای به دست آوردن لیگ اروپا تمام تلاش خود را خواهند کرد، او همچنین از دلتنگی بانوی پیر برای جام باشگاه های اروپا صحبت کرد . صحبت های وی با هواداران ژاپنی یوونتوس از طریق ارتباط ویدئویی را در ادامه می خوانیم .

"آنتونیو کونته به تیم ما روحیه ی پیروزی طلبی که در چند سال قبل از خاطر تیم رفته بود را بازگرداند . همچنان که همه می دانند ، ما سخت تمرین می کنیم و همه این مسائل به مربی تیم باز می گردد."

"این سخت کوشی ما است که منتج به افتخاراتی شده است که در سه سال اخیر به دست آورده ایم."

اظهار نظر کلودیو در ارتباط با ورزشگاه یوونتوس ، ورزشگاهی که در ماه می میزبان فینال لیگ اروپا خواهد بود.

"به عنوان یک هوادار من جو ورزشگاه دل آلپی و به عنوان بازیکن ، جو ورزشگاه المپیک تورین را تجربه کرده ام ، اما تفاوتی که میان استادیوم کنونی با آن دو ورزشگاه وجود دارد، ارتباط و نزدیکی بازیکنان با هواداران در طول بازی است."

"شما از اولین دیداری که ما در این ورزشگاه تجربه کردیم، بازی با پارما، فشار و تاثیر هواداران بر تیم حریف را متوجه شده اید. هواداران دوازدهمین یار تیم ما هستند."

آیا یوونتوس لیگ اروپا را به دست می آورد؟

"این رقابت ها برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و نکته قابل توجه در ارتباط با آن، میزبانی ورزشگاه یوونتوس در مرحله فینال است. ما امیدواریم که این جام را در خانه به دست آوریم."

"حقیقتا رویای اصلی ما جام باشگاه های اروپا است. باشگاه این جام را مدت هاست که به دست نیاورده است. ما سال آینده تلاش ها برای این جام را از سر می گیریم."

"تیم ترجمه انجمن یوونتوس"
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
امید گوهری
امید گوهری«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: